søndag 1. desember 2013

Julekalender

Hurra - det er desember og juletid:)

Eg elskar jula!

Alle tradisjonane, familiebesøka, den fantastisk maten, dei herlige duftene og generell barnslig glede. 
I helga har vi hatt venninnejulebord, og eg har faktisk pynta ein del til jul. 
Vår tradisjon her i huset, er at når advent kjem - då er (nærmast) alt lov. 
Det kjem bileter av eit enkelt, dekka bord etterkvart. 



Julekalender har eg sjølv vore så heldig å veksa opp med. 
Difor måtte eg sjølvsagt stelle i stand ein gåvekalender til vetleguten. 
Men etter litt diskusjonar med meg sjølv, så kom eg fram til at det hadde jo vore gråååådig koselig 
å hatt ein tredelt kalender. Velteguten, mor og far - kvar sin dag:)
Så derfor har eg sendt far på gåvehandel, og eg gler meg som ein unge til det er min dag. 



Gåvene har eg hengt opp i ein tråd på gelenderet i trappa. 
Så kleisa eg på ein heil haug med deilig, duftande granbar. 
Den forsvann jo nesten då gåvene kom opp, men dei måtte jo neste vera med:)
Posane har eg funne på Kremmerhuset, og oppi er det mykje snadder. 



Det luktar så godt når ein går opp trappa - julestemning altså!
Eg er berre litt spent på korleis det ser ut når vi er halvvegs til jul. 
Granbar er vel kjend for å drysse litt så vidt eg veit?
Vel, den tid den sorg. 



På krakken nedanfor står ein ivrig raud amaryllis. 
Den skal få sin plass i rampelyset etterkvart som det går tomt for gåveposar på gelenderet. 



Håpar du har hatt ei herlig adventshelg!

8 kommentarer:

Cathrine sa...

så vakkert!
julestemningen mangler fortsatt her, men kjente den snek seg på av disse nydelige bildene:)
håper alt står bra til med deg og lillegutt<3
klem Cathrine

Pink lady sa...

Så nydelig det ble! Etterhvert må du nok regne med å feie bort noen nåler, men den tid den sorg:) Jeg er veldig spent på å se hva slags fine saker du får i dine pakker.

Her har jeg pakket inn en haug med julegaver i dag. Er helt utslitt nå! haha

Klem

Anonym sa...

Så utrulig flott det var å henge dei i trappa og så spennende for deg og å skulle få gave,alltid kjekkt med pakke uansett alder:)
Koselig tid vi har foran oss nå,trenger bare litt snø for har ikkje heilt julestemning enda men kommer nok!
Ønsker deg ein fin kveld!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Så flott kalender!!
Og jaaa, nå er alt lov:))

ELLEMELL sa...

kalenderen ble kjempefin!
håper du blir fornøyd med gaven du får imorgen:)

klem ellemell

lillpastill sa...

Å så fint!! Elsker det!! Julen er magisk, og en slik fin kalender topper liksom det hele :)

Idemyldring i nr.9 sa...

Så flott adventskalender som du har pyntet med granbar i trappen. Det gir en herlig julefølelse, kan jeg tenke meg i denne førjulstiden.

Virkelig koselig pynt til jul

Ønsker deg en flott helg.

Klem Anne Line

Fabelaktig sa...

Såå fint hjemme hos deg, vakre :)

Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
Stor klem
-Maia