lørdag 26. november 2011

Krydderhylle

I dag vi begynt å rive kjøken:)
Det er nesten litt trist, for det er så fint.
Men det er for lite funksjonelt. 

Men sjå disse skjønne krydderhyllene!

Eg skal ta godt vare på dei, 
så skal vi sjå om eg finn ein fin plass til dei på det nye kjøkkenet. 

I dag har det vore lysfest her i Bergen - i øs, pøs regnvêr.
Men då fyrverkeriet braut laus, stod vi å kjøpte maling til soverommet.
Dagen gjekk visst i frå oss, har ein følelse av at det kjem til å bli sånn framover:)

No er eg nettopp ferdig med årets adventstake.
Den skal du få sjå i morgon:)

Ønsker deg ein fabelaktig laurdagskveld


5 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Hei!
Super lekker krydderhylle, har ynskja meg ein slik i mange år!!!
Den må du få plass til i nye kjøkkenet eller så kan du selge den til meg ;o) hi, hi
Ja, dagane kjem til å gå fort no framover, både pga jula, men for dåke mest pga oppussing, tenkjer eg :o)
God laurdag til deg!

Fabelaktig sa...

Så spennende med nytt kjøkken :) De var lekre de der krydderhyllene og absolutt noe å ta vare på...

Fabelaktig lørdagskveld til deg.
Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

Maiaklem

Mie fra Mies Mirakler sa...

jeg trodde jeg hadde lagt meg til som følger her hos deg, men NÅ har jeg hvertfall gjort det :) den lampen fra hviit er bare så utrolig fin...mye snadder å velge i i den butikken :) kjempenydelig krydderhylle, ønsker meg en sånn jeg også. *♥*

MøbelPøbel sa...

Hviiin! Fine krydderhyllen!
Skal du rive 50-talls kjøkkenet?! Men jeg skjønner behovet for større funksjonalitet..
Vi skal rive 50-talls kjøkkenet i utleieleiligheten også nå. Hadde tenkt å ta opp det ene skyveskapet når vi begynner å pusse opp vårt ganske snart, men så har det to små firkantete skap på toppen av skyveskapet, hvis du skjønner hva jeg mener;)Har ditt også det? Nysgjerrig her;)

God helg videre!
Klem

MøbelPøbel sa...

Nydelig!! Var inne å kikket på Finn nå. Men skapene var litt for store til veggen vår..
Skulle gjerne lagt bildene ut på bloggen min. Men hvis dere er i gang med å rive så er vel det for sent..
God natt!