onsdag 23. november 2011

Juleinspirasjon

Så kjekt å sjå at eg har fått så mange følgere:)
VARMT velkommen til dåke alle!
Og tusen takk for alle dei koselige kommentarene, 
eg smiler som berre det her eg sit:)
No er eg nettopp komt heim frå jobb i Stockholm. 
Og som alltid så har eg snopt med meg Sköna Hem. 
Tenkte eg skulle dela nokre av dei vakre bileta med dåke.

Foto Skönahem.com
Eit vakker julehus, med eit enkelt pynta juletre.
Eg har i grunn bestemt meg for at eit juletre må vi ha. 
Sjølv om det kun vil få selskap av sparkel, gipsplater 
og eit hissig nygift par som skal skru opp IKEA kjøkken:)

Foto Skönahem.com
Pitte litt pynta julekjøken!
Vi har jo vindauga midt i kjøkeninnredninga, 
så då hadde det passa strålande med to vakre kransar.

Foto Skönahem.com

ELSKER denne grønnfargen!
Vi får diverre ikkje plass til ein så flott peis. 
Men vi får derimot plass til eit lite trancherbord
Tenkte kanskje å måle eit slikt IKEA bord grønt. 
Nokon som har erfaring med denne fargen eller lignande?

I dag har vi overtatt huset!
o lykke, dette skal bli kjekt:)

God veslelaurdag til deg


8 kommentarer:

Pink lady sa...

Gratulerer med overtakelsen av huset!! :)
Ideen med å male et bord i grønnfargen likte jeg!

Jepp, gir det en lyd om det passer seg sånn. Nå tror jeg at jeg drøyer det litt.. Prioriterer nattåpent i morgen. Skulle fått kjøpt noen julegaver.

Klem Pink lady

KKvinneblogger sa...

Vakre, inspirerende bilder du viser :)
Var innom den andre bloggen din og så på bilder av deg som brud :) Så NYDELIG!

KKvinneblogger sa...

Jeg hadde forresten en liknende grønnfarge på kjøkkenet der vi bodde før. En behagelig grønnfarge jeg aldri ble lei av.

Mamsens hus sa...

Vakre bilder, fulle av inspirasjon. :)

Fabelaktig sa...

Nydelig inspirasjon i dag - jeg kom veldig i julestemning *smiler*

I dag har jeg forspist meg på sushi, elsker det!
Fabelaktig morgendag til deg, her er det straks loppekassen!
klemklem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så masse inspirerende og flotte bilder:) Liker veldig bloggen din, og leger meg til som følger...gleder meg til å følge deg videre:)

Ønsker deg en finfin torsdag videre:)
Klem Marianne

24 sa...

Skikkelig herleg kjøkeninspirasjon!!
Håper du får ei super helg :)

Klem Helene

PS. Me har juleutfordring på gong: Vis oss din adventsstake, hiv deg gjerne med :)

Frøken Loppe sa...

Gratulerer så mykje med overtakelse av huset!
Er godt å "være igang" på skikkeleg, tenker eg!
Her var det masse inspirerande bilder, så mykje fint... sukk....drøm.... sukk... ;o)
God fredag til deg!