mandag 17. oktober 2011

Fin mandag

I dag har eg hatt ein strålande mandag:)

Vi har fått bryllaupsbildene av fantastiske Bodil Bo.
Fotograf har vore å tatt (forhåpentligvis) flotte bilder av leiligheten
Vi har fått bryllaupsvideoen vår (litt synd at vi har pakka vekk DVD spelaren:)
Har vore på superkoselig middag på restaurant med to gode studievenniner.

Ikkje akkurat ein typisk mandag, men slike mandager er hjertelig velkommen hos meg!


På veg heim går eg forbi den vakre Slettvoll butikken.
Denne stolen hadde nok også gjort seg i huset. 
Eg er visst veldig opptatt av stoler om dagen.
*Drømme drømme*

I dag har vi ikkje teppe under stovebordet, men eg kunne eigentlig tenkt meg det. 
Det er mykje av slike tepper i ull for tida, som dette ifrå Slettvoll. 
Nokon som har erfaring med sånne?
Tenker kanskje dei er vanskelige å reingjere?

Fortsatt fin mandag:)

Marianne

2 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Deilig med slike måndagar... det forlenger helga litt :o)

Fruehuset sa...

Ja:) Helga går jo så alt for fort!